Jakość – Zintegrowany System Zarządzania
Jakość – Zintegrowany System Zarządzania – ISO
Towarzystwo Oświatowo-Naukowe „INTER-WIEDZA” Sp. z o.o. realizuje Politykę Zarządzania Jakością, który gwarantuje, że cele strategiczne i operacyjne naszej jednostki oświatowej osiągane są w oparciu o:
- Certyfikat ISO – PN-EN ISO 9001:2015-10,
- Standardy Usług Edukacyjnych opracowane przez Polską Izbę Firm Szkoleniowych,
- Akredytacje usług szkoleniowych przyznane przez Kuratorium Oświaty w Opolu.
Zintegrowany System Zarządzania Jakością zbudowany jest w oparciu o zasady:
- priorytetowego traktowania klienta,
- zminimalizowania strat i zagrożeń,
- ciągłego doskonalenia.
System Zarządzania zbudowany jest na koncepcji ciągłego doskonalenia jakości usług edukacyjnych między innymi poprzez:
- ustalenie polityki jakości,
- opracowanie planu działań obejmującego realizację celów tej polityki,
- stworzenie odpowiednich warunków materialnych, technicznych, organizacyjnych i personalnych w zakresie wykonania zaplanowanych przedsięwzięć,
- ciągłe doskonalenie systemu na podstawie okresowych ocen osiąganych rezultatów.
Przyjęta na podstawie uchwały Zarządu Spółki POLITYKA ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ obejmuje zasady oraz zamierzenia związane z całością prowadzonej działalności statutowej.
Polityka jakości stanowi ramy dla ustanawiania i oceny przyjętych celów strategicznych obejmujących: jakość świadczonych usług, środowisko działania oraz bezpieczeństwo i higienę pracy.
Mapa Procesów Polityka Jakości zobacz
Polityka Jakości zobacz
Certyfikat PN-EN ISO 9001:2015-10 zobacz
Standardy Usług Szkoleniowych zobacz
Akredytacje Kuratorium Oświaty zobacz
Formularz zgłoszenia skargi – wnioski – zażalenia zobacz