Kurs obsługa sekretariatu „w pigułce”
stacjonarnie lub online
Jaki jest cel kursu?
Celem kursu jest poznanie zasad prowadzenia i organizacji sekretariatu, szczegółowe omówienie zakresu obowiązków sekretarza, obejmującego problematykę kancelaryjną oraz sprawy uczniowskie. Zostanie omówiona przykładowa instrukcja kancelaryjna, przepisy archiwizacyjne, rzeczowy wykaz akt. Zostaną poruszone tematy dotyczące komunikacji, dobrej organizacji pracy i kontaktu z tzw. trudnym klientem.
Program ramowy:
- Rola i zadania sekretariatu w placówce oświatowej
- Dokumentacja szkolna i uczniowska
- Czynności kancelaryjne sekretariatu
- Sprawy pracownicze
- Trudne i konfliktowe sytuacje w kontaktach z klientem
Dla kogo przeznaczony jest kurs?
Kurs przeznaczony jest dla wszystkich osób, które chcą zdobyć nowy zawód i umiejętności biurowe oraz są zainteresowane podjęciem zatrudnienia w sekretariacie placówki oświatowej, biura lub recepcji.
Ile trwa kurs?
Kurs „w pigułce” – krótki, ale bardzo intensywny – trwa 12 godzin.
Kurs prowadzimy w tygodniu w godzinach popołudniowych LUB weekendowo – wszystko zależy od indywidualnych ustaleń z grupą.
Zajęcia odbywają się stacjonarnie w Częstochowie, ul. Łódzka 8/12
lub online na platformie TEAMS.
Planowany termin rozpoczęcia kursu: 04.03.2025
Po ukończeniu szkolenia Uczestnicy otrzymują zaświadczenie w formie papierowej zgodne z rozporządzeniem MEN.
- Forma szkolenia Stacjonarne, Online